Vacature AW ACCU

Wij zijn op zoek naar een administratief operationeel medewerker

AW ACCU BV is een bedrijf met inmiddels 12 jaar bestaansrecht als groothandel en importeur van accuís, batterijen en toebehoren. Deze producten worden zowel verkocht aan bedrijven als aan particulieren door geheel Nederland en BelgiŽ en zijn toepasbaar in verschillende sectoren (scheepvaart, logistiek, beveiliging, industrie etc) en worden gebruikt voor verschillende producten zoals bijvoorbeeld: motor, auto, caravan, schepen, veeg & schrobmachines ect. Met bijna 23 jaar ervaring staan wij voor professioneel advies, een vlotte levering, uitstekende service en topkwaliteit accuís voor een mooie prijs. Met gepaste trots mogen wij ons tot een van de grootste rekenen in de regio. Door onze groei zijn wij op zoek naar een enthousiaste, loyale en betrouwbare collega! 

Functieomschrijving:
Als medewerker binnendienst heb je een grote verscheidenheid aan taken die niet direct af te kaderen zijn. Je bent o.a. verantwoordelijk voor het telefonische contact met klanten aangaande vragen, bestellingen en eventueel klachten. Daarnaast adviseer je klanten over de producten, doe je een stukje telefonische & persoonlijke verkoop, plaats je bestellingen, houd je de voorraad in de gaten en ontferm je je over de webshop. Je leest de bestellingen uit, zet het klaar en schakelt met de koeriersdienst om ervoor te zorgen dat dit gestroomlijnd loopt. Je bent sterk operationeel bezig en heel de dag in de weer met verschillende taken en verantwoordelijkheden met als doel alles in goede banen te leiden.

Taken & verantwoordelijkheden:

         Noteren en verwerken van bestellingen. 

         Verantwoordelijk voor de webshop (orders uitlezen, klaarzetten en contact met koerier).

         Administratieve zaken van A tot Z (behalve facturatie).

         Verstrekken van deskundig advies aan de klanten over de producten en hun toepassing.

         Telefonisch aanspreekpunt van klanten voor vragen, klachten & bestellingen.

         Telefonische en persoonlijke verkoop in het pand.  

         Ondersteunen van de verkoopbuitendienst en andere collegaís.

         Veel ad hoc werkzaamheden die moeten worden opgepakt.

Gevraagd wordt:

      Een enthousiaste, betrokken en proactieve persoonlijkheid die dat extra stapje harder loopt en eager is om dingen snel te leren en op te pakken

         MBO werk/denkniveau (bij voorkeur een technische opleiding)

  • Werkervaring in een vergelijkbare rol.
  • Een accuraat, administratief talent met een grote mate van zelfstandigheid.
  • Goed overzicht kunnen bewaren, niet te snel in de stress schieten en flexibel zijn is belangrijk.
  • CommerciŽle skills en klantgerichtheid, weten hoe je een klant te woord staat.
  • Regelaar, organisator, iemand die van aanpakken weet, harde werker en loyaal persoon.

Wij bieden:
Een gezellig en klein bedrijf met enthousiaste collegaís die er iedere dag een succes van willen maken. Marktconforme arbeidsvoorwaarden en een verantwoordelijke en zelfstandige functie met veel afwisseling binnen een gezond en dynamisch bedrijf met de Rotterdamse mentaliteit. De collegaís staan altijd voor je klaar om je op weg te helpen, maar een bepaalde mate van zelfstandigheid wordt wel gewaardeerd en gestimuleerd.

 
Wij zien uw cv en motivatie graag per mail  (arie@awaccu.nl ) tegemoet.